Select Page

Dijous passat dia 30, va tenir lloc en el CEAM, la presentació del Pla de Dinamització Comercial, amb la presència de l’Alcalde d’Altea, Jaume Llinares, la Regidora de Comerç i Turisme, Anna Alvado, membres del Consell de Comerç i una variada representació del comerç alteà.

Sonia Ortuondo, Directora de la Unitat de Consultoria de Enerlis i Mireia Muñiz, Tècnica de Desenvolupament Local, van presentar el resultat del treball realitzat en aquests últims mesos i el consegüent full de ruta per aconseguir els objectius establerts.

Són moltes les accions comercials que inclou el full de ruta, abordant temes tan importants com la mobilitat, tràfic i aparcament,  accessibilitat, horaris comercials, atenció i serveis al client, captacions visitants zones limítrofes, professionalització del sector, identitat d’Altea i estètica del comerç local.

Alguns exemples de com aquestes accions es poden plasmar en mesures concretes són: disseny i desenvolupament d’un calendari artístic-cultural vinculat a les zones comercials, concurs d’identitat de barris, d’aparadorisme i reforma interior, pla de gestió de residus, servei compartit d’enviament a domicili, mapatge web de comerços i empreses per eix d’activitat, itinerari formatiu posicionament on-line, fomentar el transport sostenible, millora de la señalítica d’aparcaments i diferents accions comercials com, Dayketing,  Flaix Mob, Lip Dub, Influencer, Artist Commerce, Gymkommerce, Shopping Theme Nights…

Per a l’edil de Comerç, Anna Alvado, “algunes d’aquestes accions es poden realitzar a curt termini i unes altres a mitjà i llarg termini. Ara el que hem de fer des del departament, és valorar aquest full de ruta amb deteniment i en la propera  convocatòria del Consell de Comerç i Turisme establir un calendari d’accions a seguir”.

Alvado puntualitzava que ”tot aquest treball arribarà a bon terme amb la implicació de tot el sector comercial. Per molta voluntat que tinguem des de la Regidoria i el Consell de Comerç, hem d’anar de la mà dels i les comerciants per aconseguir el millor resultat a curt termini”.

Per finalitzar, la responsable del Area de Comerç va senyalar que “l’objectiu és  situar a Altea en una molt bona posició en el mapa comercial de la comarca. Tenim una àmplia i variada oferta comercial que cal visibilizar i en un entorn immillorable que ens ajudarà a aconseguir-ho”, va concloure Anna Alvado.

Pin It on Pinterest