Select Page

Cinc milions i mig de cupons difondran el 8 d’agost la imatge del Castell de l’Olla per tot Espanya; així ho han donat a conèixer l’edil de Turisme Xelo González, el president de la Confraria Castell de l’Olla, José Pérez Gorgoll i la directora de l’ONCE a Alacant, Estela Medina, durant la presentació de la imatge de l’esmentat cupó que ha tingut lloc a la Casa de Cultura.

“Per a l’Ajuntament d’Altea i la regidoria de Turisme és una gran satisfacció el que la comissió seleccionadora de motius del Cupó haja considerat l’emissió d’un cupó dedicat al Castell de l’Olla per al dijous 8 d’agost”, ha declarat l’edil de Turisme, que ha estat l’encarregada de conduir l’acte de presentació.

“Des que vam rebre aquesta bona notícia ens vam posar a treballar amb la Confraria i la direcció de l’Agència ONCE d’Alacant per aprofitar aquesta gran oportunitat de difondre la imatge d’Altea per tot el territori nacional i de l’emblema del mes d’agost a Altea que no és altre que el Castell de l’Olla, que aquest any compleix la seua 33 edició “; ha assenyalat Xelo González, que no ha deixat passar l’oportunitat d’agrair al grup social de l’ONCE aquesta oportunitat promocional per a Altea i la gran tasca que dia a dia realitza l’entitat “.

Per la seua banda, el president de la Confraria Castell de l’Olla reconeixia que “aquesta imatge a nivell nacional suposa un reconeixement de l’obra social de l’ONCE a la feina de 33 anys que portem fent des del Castell de l’Olla”. José Pérez Gorgoll ha agraït la iniciativa i ha animat a alteans i alteanes a comprar el cupó.

El president de la Confraria ha revelat que seran uns 2.300 kg de pólvora els que es disparen en la present edició, en plataformes flotants instal·lades a la platja de l’Olla com és habitual. Pérez Gorgoll ha qualificat aquesta 33 edició del Castell de l’Olla com la més ecològica del moment ja que a més de la intensa tasca de neteja que es realitzarà al dia següent del Castell, se suma que les carcasses ja no portaran plàstic, sinó que seran íntegrament de cartró.

Finalment, la directora d’ONCE Alacant, ha manifestat “ser tot un plaer el que els agents venedors, que són gairebé 20.000 homes i dones que pateixen algun tipus de discapacitat, el que puguen distribuir la imatge d’Altea i del Castell de l’Olla per qualsevol racó d’Espanya a través del nostre cupó de diari que tanta tasca social porta darrere”. I ha afegit, “aquesta és una forma també d’agrair a la ciutadania aquesta aportació que fa diàriament quan s’acosta a qualsevol dels nostres companys a comprar qualsevol dels nostres productes”.

Estela Medina ha explicat que “és un cupó de diari que ja està a la venda i que es pot comprar a tot Espanya. Són 5,5 milions de tanques publicitàries en trossets de paper”. Medina ha acabat agraint a la Confraria i a l’Ajuntament d’Altea el que hagen comptat amb l’ONCE per difondre la seua imatge.

 

Pin It on Pinterest