Select Page

L’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques, Invat.tur, ha publicat la XIII edició del Baròmetre de Xarxes Socials de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana. Unes estadístiques que deixen veure com Altea, amb la seua marca Visit Altea, cada vegada està més ben posicionada a Facebook, Instagram i Twitter.

Conegut el baròmetre Xelo González, regidora de Turisme a l’Ajuntament d’Altea, ha mostrat la seua satisfacció pel bon posicionament del municipi en les xarxes socials a nivell regional i provincial.

El Baròmetre de Xarxes Socials de Invat.tur és un document que revela les dades de les xarxes socials oficials destinades al turisme específicament. Les dades recopilades i analitzades són de data 30 de juny a partir del Quadre de Comandament de Xarxes Socials de Invat.Tur i de l’actualització de perfils duta a terme en col•laboració amb els municipis turístics.

Pel que fa a Facebook, Altea roman en la 6a posició de la Comunitat Valenciana; mantenint-se respecte a l’últim baròmetre i augmentant en 2.469 fans. En el cas de la província, Altea segueix en 4t lloc amb els seus més de 30.000 seguidors.

A la xarxa social Instagram, Altea puja una posició en el rànquing de la Comunitat Valenciana, pel que fa a desembre, aconseguint la 7a posició i augmentat significativament els seus seguidors, passant aquests de 8.809 a 10.994.

Pel que fa a la Xarxa Social Twitter, Altea aconsegueix entrar al rànquing de la província d’Alacant amb més de 3.000 seguidors.

Analitzades les xifres, Xelo González comenta que “hem de seguir posicionant Altea a les xarxes socials per arribar al màxim nombre de possibles visitants per al nostre municipi i les dades que ens arriben ara denoten que estem en el bon camí”.

“Des del departament municipal de Turisme seguirem treballant en aquelles accions dirigides a proporcionar l’adequat posicionament SEO a l’entorn Visit Altea”; ha conclòs l’edil d’àrea, Xelo González.

Consulta el Baròmetre de Xarxes Socials de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana en https://bit.ly/2K7rcLG

Pin It on Pinterest