Select Page

La Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de l’IVAT, Institut Valencià d’Administració Tributària, obri a Altea una oficina d’atenció presencial per ajudar a la població a realitzar la Renda del 2018. El conveni de col.laboració entre l’Ajuntament i la Conselleria el firmaven el passat divendres a València l’alcalde, Jaume Llinares i el conseller Vicent Soler.

L’oficina alteana d’atenció presencial Renda 2018 està ubicada a la segona planta de la Casa de l’Aigua i romandrà oberta des demà 14 de maig fins  l’1 de juliol, dia que acaba la campanya de la Renda. L’accés a la mateixa és possible tant pel carrer Pont de Moncau com per la Plaça de l’Aigua, sent aquest últim més accessible.

L’horari d’atenció a la ciutadania és de 9:00 a 14:30 i de 16:00 a 19:00h els dilluns, dimarts i dijous, i de 9:00 a 15:00h els dimecres i divendres. Són dos els agents que atenen l’oficina i les persones que desitgen fer ús d’aquestos serveis d’assessorament hauran de sol·licitar cita prèvia, indicant dia i hora que desitgen ser atesos, telefonant al 901 22 33 44 ó mitjançant la pàgina de l’Agència Tributària .

Si algun ciutadà té dubtes per demanar cita, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament (OAC), li explicaran com ha de fer-ho.

Pin It on Pinterest