Select Page

La Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de l’IVAT, Institut Valencià d’Administració Tributària, ha triat Altea com un dels municipis valencians en els que s’obrirà una oficina d’atenció presencial per ajudar a la població a realitzar la renda del 2017 .

L’oficina alteana d’atenció presencial Renda 2017 estarà ubicada a la segona planta de la Casa de l’Aigüa i romandrà oberta des del 10 de maig, data en què dóna inici la campanya, fins al 2 de juliol, dia que acaba la mateixa. L’accés a la mateixa serà possible tant pel carrer Pont de Moncau com per la Plaça de l’Aigua, sent aquest últim més accessible.

L’horari d’atenció al ciutadà serà de 9:00 a 14:30 i de 16:00 a 19:00h els dilluns, dimarts i dijous i de 9:00 a 15:00h els dimecres i divendres. Un ampli horari que permetrà que tota aquella persona que vulga ser atesa en aquesta oficina puga fer-ho sense haver de descuidar les seues obligacions diàries.

Seran 3 els agents que atenguen l’oficina i les persones que desitgen ser ateses de forma presencial hauran de sol·licitar cita prèvia, indicant dia i hora que desitgen ser atesos, trucant al telèfon 901 22 33 44 o mitjançant la pàgina de l’Agència Tributària.

Aquesta oficina d’atenció presencial per a la renda 2017 és un servei nou d’atenció ciutadana al municipi, que l’edil d’Hisenda, Pere Lloret, ha valorat de forma positiva.

Lloret ha explicat que “hem arribat a un conveni amb l’Agència Valenciana Tributària per donar assistència tècnica als contribuents per fer la declaració de la renda i presentar-la telemàticament”. “És la primera vegada que a Altea es dóna un servei d’aquest tipus. Fet que ens produeix satisfacció, perquè tot el que siga apropar l’Administració al ciutadà i facilitar-li els tràmits administratius és positiu “; ha afegit el responsable municipal d’Hisenda.

Pere Lloret ha conclòs informant que “si algun ciutadà té dubtes per demanar cita, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament li explicaran com ha de fer-ho”.

Pin It on Pinterest