Comerç, seguint la seua política participativa, reunirà al sector per a valorar l’impacte de les accions dutes a terme durant la campanya nadalenca

Amb el sorteig realitzat ahir de dos bons de 150 € cadascun d’ells per a gastar en el comerç local i el sorteig de Facebook també de 150 € que ha tingut lloc en el matí de hui en Radio Altea, s’ha donat per finalitzada la campanya comercial de Nadal impulsada per la Regidoria de Comerç d’Altea. Els guanyadors finals han resultat ser Feli Martínez i Angela Sellés, que se sumen a Jaume Cano i Elena Ferrando que ja van resultar afortunats en el primer sorteig celebrat el passat 22 de desembre, dins de la mateixa campanya i la guanyadora de Facebook que ha resultat ser Espe Bellido.

L’edil responsable, Anna Alvado ha apuntat que “ha sigut una campanya molt intensa que va començar el passat 1 de desembre, tant a Altea com a Altea la Vella, amb moltes activitats com el Mercat de Nadal, l’arribada de Papa Noel, activitats en els carrers en diferents punts del municipi i la pista de gel que ha sigut tot un èxit i que estarà oberta fins diumenge que ve 14 de gener”.

La responsable municipal de Comerç ha explicat que “s’han lliurat entrades per a la pista de gel al departament de Benestar Social per a repartir entre els usuaris d’aquest, com també s’ha fet amb el Centre de Menors d’Altea. A més, s’han aplicat preus especials a tots els col·legis d’Altea que han volgut assistir.

Totes aquestes accions les analitzarem per a saber que accions han funcionat bé i quins es poden millorar. Anna Alvado ha comentat que s’ha sol·licitat a ALCEA, Associació de Comerciants d’Altea, que facen una valoració, també, de totes les accions realitzades que serà tinguda en compte. “Farem una avaluació de tota la campanya i les conclusions s’abordaran en el pròxim Consell Local de Comerç i Turisme que tindrà lloc l’últim dimecres de gener”; ha puntualitzat l’edil de Comerç.

Anna Alvado ha acabat la seua intervenció agraint als alteans i alteanes el que hagen triat el comerç local per a realitzar les seues compres nadalenques. “La campanya de tiquets ha sigut un èxit. S’han lliurat més d’1.000 tiquets i açò reflecteix que la gent ha consumit en el municipi, que és l’objectiu. Anime al fet que seguisca sent així”.